Proč byste svou firmu měli svěřit profíkům přes SEO

V naprosté většině případů ale nevíte, komu chcete svou firmu svěřit. Nacházíme se v době, kdy se za profesionála vydává každý, který viděl, jak se optimalizace pro vyhledavače dělá, jenom z vlaku, a už se považuje za génia. Proto nezapomeňte, kde žádáte o pomoc a komu důvěřujete. Vždycky věřte klientům SEO společnosti, se kterou chcete pracovat. Držte se recenzí, požadujte výsledky.

google

  • Výsledky by se měly dostavovat pomalu, ale neustále
  • Statistika by měla stoupat, ale nečekejte přes noc stovky návštěv denně
  • Správa vašeho webu projde mnoha úpravami
  • Všechno se bude podvolovat nejenom vyhledávání a lepšímu listování, ale také podle toho, jaké potřeby má váš potenciální klient
  • Všechno musí být přehledné a rychlé

Jak poznáte, že jste si zvolili tu správnou společnost?

  1. Po lopatě

Mnoho firem spoléhá na to, že y tomu vůbec nerozumíte, a tak nemáte jinou možnost než agentuře věřit. Zahrnou vás cizími termíny, budou se vykrucovat a popisovat vám detaily, které bez vzdělání a zkušeností nemáte šanci pochopit? Pak jste naletěli bezmála podvodníkům. Agentura by vám měla vysvětit, co dělá, po lopatě, jednoduše a zcela zřetelně. Ujistit se, že všechno chápete, víte, co se chystají dělat a proč.

aplikace

  1. Žádné reporty a ticho po pěšině

Agentura s vámi musí mluvit. Neustále se na něco ptát, doptávat se, ujišťovat, přetvářet, informovat vás, ale také se ptát na různé věci ohledně vaší firmy. Je důležité odevzdávat komplexní a perfektně provedené analýzy, abyste se mohli přesvědčit, že investujete na správném místě do správné věci. Agentura s vámi musí komunikovat a dodržovat termíny, které jste si vytyčili, přes to zkrátka vlak nejede.
Pokud s vámi agentura nekomunikuje, neozývá se a tají vám své další klienty, máme pro vás smutnou zprávu. Naletěli jste. Dobře si prověřte firmu, se kterou chcete spolupracovat.