Jak na volbu zlatého čísla mobilního telefonu

Mobilní telefon – perfektní pomocník, který lidem slouží již téměř čtyřicet let, i když samozřejmě reálné využití pro veřejnost jsme zaznamenali mnohem později. První prototypy telefonů také ničím nepřipomínají ty současné, na technicky mnohem vyšší úrovni, a tak je spíše úsměvné, nahlížet do historie a sledovat tyto výrobky v muzejních vitrínách.

číslo tři

Co se však do současné doby dochovalo v nepříliš pozměněné podobě, jsou telefonní čísla. Liší se předvolbami, přidělenými jednotlivým provozovatelům mobilních sítí, ovšem číslo za předvolbou je již unikátní volací „znak“ každého jednotlivce. Nikdo z vás se jistě nepozastaví nad tím, že číslo mobilu je identifikátor, a tak nás v zásadě zajímá, z jakých číslic a v jakém sledu jej poskládat. Můžeme-li o tom rozhodovat sami, jaké zlaté číslo si vybrat za své vyvolené, a podle jakého klíče?

barevné číslice

Zlatá postupka – číslice, postupující za sebou dle vzestupné nebo sestupné řady, je ideální způsob, jak si zapamatovat takříkajíc napoprvé číslo mobilu jakéhokoli subjektu. Číslo mobilu může být složené i ze dvou postupek za sebou, např. 234 234 nebo 567 765. Postupkou usnadníte zapamatování kontaktu vašim blízkým či zákazníkům, plánujete-li být s lidmi v kontaktu např. formou nějakého e-shopu.

Šestičíslí – šest stejných čísel je vždy velká výhra, neboť se pamatují ještě lépe, než postupky, ovšem ne vždy se vám podaří objevit dostupné zlaté číslo a za přijatelnou cenu. Šestičíslí zcela objektivně bývají ze všech nabídek nejdražší.

Dvojice či trojice – tato zlatá čísla lze doporučit každému, neboť je to stále dobře zapamatovatelný symbol a v poměrně širokém rozsahu možností. Pokud máte na vybranou, volte raději dvojice či trojice číslic jdoucí za sebou tak, aby byla na první pohled dobře rozlišitelná vizuálně, a aby se nepřekrývala. Např. vhodné je číslo 222 888 nebo 55 11 88.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup